Bestellen en betalen
Bestellen via onze webwinkel
Indien u een product wilt bestellen uit onze webwinkel, kunt deze toevoegen aan de winkelwagen.
Hierna kunt u met de knop afrekenen uw aankoop definitief maken. Tijdens dit proces heeft u de optie om een account aan te maken in onze webwinkel, wij raden u aan dit te doen, zo kunt u op een later tijdstip makkelijker vragen stellen over uw aankoop of de status van uw aankoop bekijken.
Als u alle informatie ingevuld heeft die wij nodig hebben om uw aankoop te verwerken, dient de betaling nog voldaan te worden. Hierbij kunt u de keuze maken tussen betaling door middel van iDeal of betaling per rembours verzending. Bij betaling per rembours verzending betaald u de aankoop direct bij het afleveren van de bestelling bij uw thuis via de bezorger.
Leverings informatie
Producten die besteld worden in zo webshop kunnen op diverse methodes geleverd worden
Afhalen in 1 van onze bestigingen | Gratis |
Bezorgen via PostNL of Micropakket | Bestellingen onder € 150 - € 8,95 Bestellingen boven € 150 - Gratis |
Indien u bij bezorging niet thuis bent, zal de bestelling volgens de regels van de bezorgende maatschappij nog minimaal 1 maal nogmaals bij u aangeboden worden voor u de mogelijkheid krijg deze op te halen bij een servicepunt. Tevens ontvangt u een track&trace code waarmee u de bestelling kunt volgen tijdens het bezorgproces.
Betalingen
Bij bestellingen onder rembours kunt u de bestelling bij bezorging betalen, bij overige soorten bestellingen kunt u de betaling voldoen via iDeal
Garantie
Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie. Indien u een aankoop aan wilt melden voor garantie kunt u deze langsbrengen in 1 van onze vestigingen of het retourformulier op onze site gebruiken.